Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

BANNER BEN ASHAARI

join lagi ...:)

  • lelaki pilihan anda
caring , peramah , loving,ikhlas .. slbey nya biaq cek sowg ja taw dah no..;p
  • perlukah lelaki SEKSI? definasi SEKSI  seorang lelaki bagi anda ?
TIDAK.!.. jgn lah seksi... semak ak tgk... dah mcm abg lembut suda.. hahha.. klu maskulin i like.. wah...look ensem n perfect 2 dah cukup..:)
  • LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
tak smua lah cm 2...ada s'tgh laki 2 bla dh dpt cinta t'rus berubah ada s'tgh lgi 2 still mentain ja... 
  • Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
Tidak ! nop ! dan sbgai nya nk taw sbb apa sbb TIDAK lah.. ku xsngup d madukan .. klu minum madu xpa la...^.^
  • Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
hummm ... apa ada wanita lain?... meh ak nk cincang 2 2 owg ney,... hmboi mak.. xckp sowg nak lg sowg... huh!... ak akn siasat dlu.. dua2 owg ak akn siasat.. tp ngn cra t'sndri lah...
  • LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
laki n pmpuan !.. 
  • SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
kbnyakan permpuan lh y setia pada y 1.. laki ney sukar d percayai sket..;p.. tp ada y setia jgk..bukti nya skrg ney rmai laki y bnyk meningalkn pasang nya sbb mengejar pmpuan lin or apa sja y depa npak kt depan mata depa..
  • Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
uf course lah mudah cemburu.. tp bkn cemburu buta .. tp kdg2 ja cemburu buta ney... 2 pun klu tyme bendera merah nek.. ahha


suda siap jwp smua soalan y d beri oleh abg ben kita ney...:)

8 464 pengomen tegar !:

shiqin said...

hai..tanx singgah blog shqn.
:)
btol2. mne de wanita snggp bermadu kasih nie.
adoii ! pengsan.
hihi

Kimi Yun said...

singgah cniey balik....XD

siti hidayah said...

zaman sekarang ni susah nak cari lelaki yang setia kan.?

pRiNCe said...

entry yg sgt bagus...
...:)

sy ni newbiee lagi...
datang dari blog bro ben..
jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@shiqin taw xpa...;p...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Kimi Yunhek3... tenkz dear..:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@siti hidayah taw xpa.. smua nya bnyak y men2 dah la ney...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@pRiNCe tekmx..:)

i will be their..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY