Friday, April 1, 2011

FOllower mencecah 300 ..=)

wah.. ngn x d sngka ary ney follower dh smpai ke 3 rat..
alhmdulilah..;)


caya kan?.. seyes mls nk edit apa2 dah... nk taw spa y b'tuah 2?


kli ney follower laki2 lak..;P

thaniah solo molo... meh2 ambek award y xsebapa ney dri zaty...;)



entry teringkas tok pgi ney.. mls gila nk hupdate ney... 
klu my mood cm ney payah la... huk3... 
solo ambk taw.. klu x ambek zaty qeyaw kot..^.^

5 464 pengomen tegar !:

FaKArePa!n said...

tahniah3..

... said...

as salam..
tahniah!
hoho~ ni tambah lagi satu~
=)


SAYA SUDAH CUNKAN BLOG SAYA ! SILA LA SINGGAH KAWAN KAWAN !

http://fadzli-rt.blogspot.com


saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog ni~maka saya follow..
kalau ikhlas..follow la saya semula ;)

solo molo said...

wah...
ada award nie...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@solo molo
haa.. ambek cpt2..hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@...

hehe... zaty dh follow awak..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY