Tuesday, May 31, 2011

Jangan Tambahkan Dosa Aku Lagi ..!




tepat jam 7.00 ptg zaty dpt kol y mengejutkan .. fuhhh!.. bergetar jiwa cek..
mklum la zaty pun pnjam tepon dari en BF , nasib bek en BF baik hati nak bgi zaty pinjam .. klu dak pakai xbule nk buat apa laaa...

ok2.. blik pada cita tdi ok..=)

ada owg taya zaty kt mna klinik y nak GUGURKAN rambot.. eh2.. slap GUGURKAN KANDUNGAN..dkt Sungai petani ...alahai .. zaty xpnah mengandung ney . cm na nak hbaq ?..
so zaty refer kt mama zaty la.. mama tya pasai apa nk gugur?.. zaty ngn slumber kta mna la akak nk taw .. mama kta taya dlu .. bla dh tya dya xmau g taw sebab musabab.. so mama zaty kta bg taw kt dya kami tak mau TANGGUNG DOSA y depa buat 2 ,.. kira nama subahat sma la 2...

tlg jgn buat dosa .. sian anak dlm kndungan 2.. zaty rasa ney mesty kes TAK KAWEN lgi ney .. klu dh kwen xkn la nk  gugur .. 2 rahmat y ALLAH kurniakan kt kita taw .. owg lain susah payah nk cahaya mata , ampa senang2 ja nk buang .. pikiaq dlu sebelom buat .. bila dah buat bwu nk pkiaq bek xpayah pkiaq teruih !.


“Dan janganlah kamu membunuh anak-anak kamu kerana takutkan kepapaan; Kamilah yang memberi rezeki kepada mereka dan kepada kamu. Sesungguhnya perbuatan membunuh mereka adalah satu kesalahan yang sangat besar” [al-Israa' 17: 31]

Dan janganlah kamu menghampiri ZINA, Sesungguhnya ZINA itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (membawa kerosakan)” [al-Israa' 17: 32]


p/s :- bwu ja tgk dlm berita tdi pasal owg buang anak .. ney dh tya kt ak pasal ney ..=.=.





12 464 pengomen tegar !:

Syasya Acing Mitchy said...

eyyh jhatnye nak ggurkn bayi tue.

dah buat dosa, nak tmbah lagi dosa tue -.-

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ish~ ape la pompuan tu...tau buat..kecian baby tu... :(

shiema sufian said...

ntah pape je diorg tuh.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Syasya Acing Mitchy

taw xpa .. apa nk jdi laa..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥
mmg kesian sngt2...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@shiema sufian

2 la ... ksian kt bb y xbersalah 2..

Budak Botak said...

Budak tu x salah, hue3...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Budak Botak btol 2 .. huk3..

anisyafrina said...

harap2 kita semua dijauhkan dari perkara keji ini.. amin...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@anisyafrina

mnx simpang lah.. amin...

SYAFIQAHSALEH said...

nice entry :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@SYAFIQAHSALEH

thnx ..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY