Wednesday, May 25, 2011

Kenapa Budak Remaja Sekarang Ney Suka Cakap Perkataan Yang BIADAP ?



zaty bwu pas jln kn tugas dri blog CZ.. owg pertama 2 kot..:D

sejak 2 menjak ney kan.. zaty tgk rmai bdk pmpuan y mula ckp ng biadap, sperti F**k, S**l,B**i dn sebagainya .. zaty sngt2 heran la bla dak pmpuan ckp cm 2 tnpa segan silu kt FB.. zaty bca post koment depa rsa cm berapi ja... dh mcm TAK TAW MALU g ngn mnguna ayat2 y zaty sebut kt atas 2.. tdi zaty da tgk koment sowg bdk ney ayat dya berbisa kot.. 

ada sowg m.cik menegur dya pkai boxer masa sidai bju..pas 2 dak 2 kta chill satay la .. masa muda mudi dlu xkn macik xpenah pkai cm ney ..

dri pndangan korang apa y ampa bule huraikan?..

ada la hmba allah ney tgur si bdk pmpuan ney ngn cra elok.. tpi d blas dgn ayat y mcm ney.

jgn nk ceramah sngt la . ak pkai seluar pendek ney,sbb aku bru bngun tido, MAK AKU TAK BISING,y dia nk bising apahal..kau ngn mak cik 2 bule jdi anak beranak die.

so apa y ampa dpt bg jwpn kt zaty??





6 464 pengomen tegar !:

Syasya Acing Mitchy said...

minah tue nak tmbah dosa free jew ~

suka sngt buka aurat tue, lbih baek ttup jew .

psai ckp kata-kata kesat tue dah mmg bnyk kat b'laku kat fb, kat luar pun dorg dah x segan nak ckp cmtue.

manusia, manusia -.-

MISS QASEH SAIFUDIN said...

isu sensentap ni..biasa laa cik zaty..bdk zaman skunk ni daa manja lebeh..mak ayah xbole nk buat ape..marah kang..lari umah pulak..lagi haru kalau jd camtu..bila daa xkena marah..tu yg jd macam tu tu..hadoi!..xpham sungguh laa..huhu

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Syasya Acing Mitchy

2 la kan... bla zaty tgk sndri ayat2 y kuar 2 . cm fmly depa xajaq dlm agama ney .. ish3..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@MISS QASEH SAIFUDIN

2 la .. bg betis nak peha.. cm 2 la anak2 zaman la ney...=.=

^^eKaTiKaH^^ said...

aduyai...bdak2 perempuan zaman skunk makin kurang ajar..nak salahkan sapew pun dah xthu..=='

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@^^eKaTiKaH^^

btol 2 .. kdg2 pergaulan ngn kwn2 ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY