Saturday, June 11, 2011

Andai aku ini jutawan .. Blogger



bangun ja pagi - pagi tengok abg ben ashaari buat segmen lagi ..so dengan laju - laju tangan ney menaip .. *tipu ja.. taip pun dok slow lagi..=.=*

Santai Bersama BEN ASHAARI

andai zaty jutawan blogger apa yang zaty akan buat erk?..
nak buat apa .. adess.. apasal zaty tanya balik soalan ney ?..kalau la zaty ney jadi jutawan blogger pasti zaty akan bagi tips macam mana nak jadi jutawan macam zaty ney ...tak baik oo simpan sorang -sorang tips nak berjaya ney ... bukan boleh bawak pi kemana pun kan.. so apa salah nya bagi ja tips2 2..apa yang aku merapu ney ???.. tolong lempang jap pipi zaty ney .. macam mamai ja lagi dok taip entry ney .. kalau boleh dengan duit tu zaty nak buka butik muslimah 

macam butik rozita che wan 2 la..=)

sedekah duit dekat rumah anak - anak yatim .. sedekahkan amalan mulia ..=).. 

kalau zaty jadi jutawan la ..=)


kalau boleh nak buka kolej pasal makeup ney .!.. suka la tengok orang makeup ney ..=)..


rasa-rasa tak sampai lagi 100 perkataan kot..:P..

klik banner utk join..=)


6 464 pengomen tegar !:

selendang merah said...

wah baeknya..sy doakn

mas saari said...

kolej makeup..best tu! Mas yg pertama akan jadi pelajar...hehehe

jom baca angan2 Mas!
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawanblogger.html

NasZ said...

terbaek!!!...ajar saya sekali ek? huhu..

jom tengok saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

shopping2u said...

dtg lawat2 sini membawa senarai nama

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

genkconer said...

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

Eera Shera said...

salam..bagus niat murni tu.kalau betul bkak butik, sy nak diskaun ek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY