Sunday, June 19, 2011

AYAH ,JASAMU ABADI DI HATI INI


Santai Bersama BEN ASHAARI

sempena hari abah ni zaty nak ucapkan sekali lagi SELAMAT HARI ABAH pada semua yang bergelar bapa ..=)..

kalau korang nak tau cara abah zaty didik zaty n adik sangat tegas , macam belajar dalam kem tentera ooo...cara abah zaty simple saja , masa zati kecik dulu zaty jarang dapat bersama dengan abah zaty sebab abah zaty masa umur zaty 7 tahun abah zaty dah bawa bas express, hampa mesti tau kan macam mana perkerjaan tu kan, tak lekat dekat rumah ,kadang2 sebulan 2 kali ja zaty jumpa abah zaty , . cara abah zaty didik zaty sampai sekarang masih sama ,.. susahnya ak nak terang nie ..=.=.. apa yang abah zaty tak suka dia akan bagi tau sekali saja , kalau buat kali ke dua siap badan la , abah zaty tak kan layan zaty sampai zaty mintak maaf sendiri ,,,T_________T.. abah zaty orang yang tegas , if kalau dia kata yang tu yang tu lah .. jangan berani nak membantah ok..kalau anak - anak dia tak dengar cakap ja penyankut baju hingap kdekat badan la , zaty penah kena sekali saja , tu pun sebab zaty lambat bangun tido ..=.=.. lepas dari kejadian tu zaty dah tak penah bangun lambat lagi , besa la budak2 masa 2..:P... penah zaty keluar rumah pas tu balik rumah dekat kul 8 malam , elok zaty sampai depan rumah ja tengok semua kain baju zaty dah ada depan pintu rumah .. waaaa.. kena halau , sebab tak dengar cakap.. puas ketuk pintu rumah sampai nak roboh , baru mama buka .. pas tu abah kata balik buat apa pi la tidor kat luar tu ..=.=

pengorbanan abah zaty cukup banyak sangat ,sampai tak boleh nak bagi tau la, dari kecik sampai besar abah n mama yang didik zaty n adik sampai besar kedabak nie.. zaty sayang family zaty..!



10 464 pengomen tegar !:

niena shopping2u said...

Anda tersenarai di sini..

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-blogger-yang-berani-mati.html

pRiNCe said...

prince dtg membaca kisah ayah awk..:)
selamat hari bapa...
lau prince nak bagi rm50 awk nak x?

http://www.prince91.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@niena shopping2u

thnkui2...=)

ROROI said...

Garang btol....takot2...

SoLy SoLicious said...

dtg terjah dr segmen ben ashaari.... ^^
Bace kisah ayah kamu ^^
ayah sy xpenah pakai hanger......die pakai rotan..ayah sy kate membazir aje pukul dengan hanger.,..nanti rosak,beli baru..baik pakai rotan..haha

Lulu Caldina said...

lulu datang baca kisah kamu..

cik najihah said...

singgah dari segmen BA :)
selamat hari bapa

anismelon said...

singgah sini..kasihnya ibu membawa ke syurga..kasihnya bapa membawa bahagia..:)

saiazuan said...

slmt hari bapa :D

Amni said...

macam mana garang sekalipun ayah kita, tetap untuk kebaikan kan dear..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY