Tuesday, June 28, 2011

day 13 - apa yang ada dalam beg duit anda



zaty masih meneruskan cabaran walaupun ada halangan untuk hari ni, zaty tetap akan terus kan..=)..

malas nak gi tau lah apa yang ada dalam beg duit nie .. sebanar nya ,tak ada apa pun... duit pun tak ada .. ehheh.. macam mana nak gtau ..:p..^.^
betoi zaty bagi tau zaty tak ada duit ..hehehe...zaty taip entry ni cepat - cepat sebabar internet cemburu dengan zaty..=.=




6 464 pengomen tegar !:

ArulchelseA said...

dlm beg duit sy ada ic lesen je ni...lain yeilek..... kih kih kih

nanakimie said...

yolah tu:)

mas saari said...

ic, lesen ngan kad ATM tak letak dalam beg duit ke? hehehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@ArulchelseA

heheh,.. ado2.. ^.^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nanakimie

duit semua ada dlm beg mama..:(

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mas saari

eh2.. lupa lak zaty..:p.. ada2..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY