Thursday, June 30, 2011

day 15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?



Wow.! andai betul zaty dapat duit RM1juta ,bukan ruppia na..=.=.. zaty nak tidoq dengan duit tu ..^.^.best nya bila tengok orang tidoq dengan duit ,pastu bergambaq dengan duit.. apa kehe nya dok bergambar dengan duit, tak pasal - pasal orang pecah rumah kot dok bergambaq dengan duit nie..=.=.. 

macam zaty bagi tau sebelum ni lah,yang zaty akan sedekahkan dekat rumah anak yatim,dah duit banyak wajib bawa keluar zakat ok..^.^..tak baik makan sorang -sorang ..=)..pastu nak bina rumah banglo dekat parent , bawak depa pi menunaikan haji .buat kenduri kesyukuran dah macam - macam lagi lah ..=)
banyak sangat nak buat sampai tak boleh nak cerita..^.^




8 464 pengomen tegar !:

msredcheesecake said...

Cik izzaty,
Muga tercapai hajat....hheee...bule bina masjid...erk...masjid yg mana ek?

nanakimie said...

berangan je lah kan nak dapat satu juta:)

Nadya O'Conner said...

Tido dengan duit tu tak tahan tu..huhu..:)

ツ Day 15 ツ

sergeant keroro said...

setengah juta bagi kat keroro :P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@msredcheesecake

amin...^.^

masjid yang boleh orang semayang ..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nanakimie

taw xpa.. ehhehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nadya O'Conner

hahah.. jgn jlez nad..:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@sergeant keroro
boleh3.. xdak mslh..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY