Sunday, June 19, 2011

day 3 - benda yang selalu anda buat sebelom tido


Adoi , bakal terdedah lagi rahsia ku nie .. xmau cerita lah , malu..!.=.=
ala, xdak benda pelik - pilik yang zaty buat pun seblom tidur ni 

langkah melangkah yang zaty buat sebelum tidur 

  • basuh kaki dari paha sampai ke kaki ...=.=
  •   basuh muka ,basuh tangan .tutup lampu bilik air selepas keluar,.. kalau tak tutup membazir leterik k..=.=
  • jalan stright tanpa toleh belakang ,kang toleh belakang napak benda lain pengsan pulak dekat situ, o.0
  • ni dah sampai kemuncak dah nie , yang paling penting sebelum lompat ataih katil, dimana  diman dimana bantal busuk ku,..!. 
  • dah jumpa bantal tu ,tutop lampu la.... apa daaa..
  • jalan dalam gelap ,hnya di terangi cahaya lampu enset , alamak !.. terpijak kaki adik.. 2 memg wajib zaty pijak... sebab tak napak .. hahaha
  • last sekali  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..zzZZZzzzzZZZ






14 464 pengomen tegar !:

Dayana AZ said...

hehehe sempat pulak wajib pijak kan? :P kejam di situ. haha gurauu2 :P .
:)
hehe part tak toleh belakang tu kelakar lah :P.
btw, dayana buat blog bru,
klu ada mse jom la tengok,

http://herstylestoriie.blogspot.com

thx!

EZAN IDMA said...

hahah mesti sentap je adek tu kaki kene pijak

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Dayana AZ

HEK3... taw xpa.. xpa time pijak 2 boleh lepas geram ..:P..

orite dear..=)..tak bwu zaty msok blog yana..:p

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@EZAN IDMA

kejam kan?.. hek4..

msredcheesecake said...

Cik izzaty,
Bantal buduk ingat...bismillah baca?

Da rasa cam mak pulak...hehe....

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@msredcheesecake

alamak.! lupa la mak..:P..

saya YANA said...

adoi.. kesiannya kaki adik tu...hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@saya YANA

tak truk pun yna..:P

Amni said...

Hi dear... saya pon nak jadi mak... next time tambah baca bismillah... hahaha.. comel jer..

mas saari said...

hahahaha...bantal busuk tu memang penting! akak pun ada..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Amni

ok mak.. huk4... ;P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mas saari

rsa terjamin bila ada bantal busuk tu kn3 akak..:P

Isteri Encek Bard said...

hahah sakit kaki adik kene pijak

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Isteri Encek Bard

t'pjak skit ja 2.. dh rasa kena kaki dia trus zaty angkat..:D... ehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY