Tuesday, June 21, 2011

day 6 - tiga perangai burok anda



hari demi hari rahsia yang di simpan akan terbongkar sikit demi sedikit..=.=...tlg jangan gelak na dengan tabiat buruk zaty k... nie memang susah nak hakis dah .. 

  • gigit kuku..memang kotor kalau hampa baca kan2 .. serius sukar nak di KIKIS .. kalau dok gigit memang terhakis lah ..:P
  • usung bantal busuk kemerata tempat , if pi jauh or dekat WAJIB bawak , tinggal dalam keta pun tak pa , janji bawak ...^.^
  • kuat sentap and mudah tersentuh hati .. tak tau la pasai apa , myb ikot perangai mama zaty kot... hahaha..
tamat ... tak mau cita dah dah , nasib bek kena bagi tau 3 , kalau 30 mau qeyaw selob...=.=


nak daftar churp - churp? klik sini
nak tengok hadiah menarik ? klik sini




6 464 pengomen tegar !:

nanakimie said...

hehe,ada bantal buchuk yer:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nanakimie

heheheheh.. *blushing..*;p

Nadya O'Conner said...

sama perangai dengan nad r pasal bantal busuk n kuat sentap tu...cuma nad tak dapat nak list kan sebab dah list kan 3 habit burok.:)

Cik Ezy said...

cam baby je ade bantal mucuk..
ekeke

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nadya O'Conner

hehehehe... kita serupa..:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

itu sudah smsti ..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY