Wednesday, June 22, 2011

day 7 - tiga perangai baek anda




haa.. yang nie memang cek nak bagi tau , cek nie memang bek pun..:P..
mesti hampa semua dok tunggu - tunggu kan hari ke 7 nie ,ala.. kalau tak tunggu ampa dah tau kan perangai baik zaty macam na.. haha.. masuk bakul angkat sendiri..:P
  • suka bersedekah dekat orang miskin , terutama dekat kanak - kanak bila kita pi kedai makan mesti ada yang mai kan.. sumpah! zaty tak boleh tengok orang macam tu , terasa hati macam mana pun tak tau .. dengan iklasnya zaty bagi saja duit dengan hati yang suci dan niat yang baik ..=)
  • suka tolong family , maklum la zaty kan anak sulung so ,sapa lagi nak tolong .. adik zaty baloq .!.. hahaha
  • suka dengar masalah kawan - kawan , n zaty akan buat macam mana pun bagi kawan - kawan senang hati , tak suka tengok orang di sekeliling sedih .. nanti zaty pun sedih...T___________T




12 464 pengomen tegar !:

normala_ali said...

wah2.. baeknya.. bgus2.. (^_^)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@normala_ali

kdg2 ja baik.. ehhehe

* Zaleta * said...

baik sguh anak mak...:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@* Zaleta *

hek3.. *blushing..;P*

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ank sulung yg baek.. tmsuk sy..hakhak..

GaRy™ said...

sama la~... gary bukan takat bebudak, memakcik pun gary x sanggup tengok... huu... huuuu....

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

btol2.. anak sulung mmg bek..:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@GaRy™

sama la kita.. sob4..

msredcheesecake said...

Cik izzaty,
Terasa mesti best kalu dapat berkawan ngan cik izzaty ni kan?

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@msredcheesecake

spa2 y knal rpat ngn zaty depa tau la cra n prgai zaty cm na .. ehhe.. meh la kwn ngn zaty.. hehe

~syue~ said...

pehhh...baeknyaaaa...kalo syada nnt, ntah la nk tulis pe prangai baek syada nnt.hehe :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@~syue~

heheh.. tulis je .. msti ada pnya ..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY