Wednesday, June 29, 2011

Dekat Mana Nak Cari Bontot /Juboq Yang Mantap Dengan Harga Murah??



Jual bontot/juboq dengan harga murah ?.. nak tau dekat mana?.. zaty pun tak tau .. hahah..jangan caya sangat dengan tajuk entry yang merapu tu .. tak sapa aih yang nak jual .. saheh dok pikaiq kot lin dah tu .. sebanaq nya zaty nak cari juboq enset zaty , pas tu tak jumpa.. dah 2 hari cari tak jumpa .. memang bebai sangat -sangat dah .. sakit pala dah cari , entah macam mana bangun tidoq terus tengok fon xdak juboq dah ..=.=.. puas cari bawah katil tak ada .. sebab malam tu enst jatuh bawah katil akibat tepisan kuat sangat ..:P


p/s :- saja snap gambar dekat dengan mouse pink y baru beli tu ..:P

ni wajah hadapan enset zaty .. lawakan tak dak sebarang calar, tapi cat yang dekat tepi tu dah mula terhakis , tak tau sebab apa..=.=.. myb nak suruh beli fon baru kot...^.^


alahai.. yang bawah divide tu pun hilang jugak..!. zaty baru perasan masa buat entry ni.. bila tengok balik gambar ni baru perasaan ada lagi 1 benda hilang ..!.. arh... semak.!.. mana nak cari nie ... bontot yang ilang tu pun tak jumpa gi.. tambah benda halus nie.. lagi la lambat jumpa.. sob3....


tapi sekarang enst tu kembali rosak lagi..!.

kan dah kena beletiaq free dengan en bf..T______________T

10 464 pengomen tegar !:

Nens Collection said...

konfom nk yg baru..

Isteri Encek Bard said...

adeh.. hahhahah tajuk siyer klakar

Zuha said...

hahahakz...pelik nye title..

nice post to share!!

keep it up...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

kecian nset tu da ilang montot dia...cover ngn manila card..dia malu..hihi

PCL said...

awat tu cek....besaq sangat ka bilik tu nak cari sampai tak jumpa..suh ja bf belikan yg baru, nk wtpa belytiaq..kata sayang kat ampa....tggu apa lg..ni la masanya ampa mintak enpon baru..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nens Collection

mmg nak yang baru .. tpi fulus tak ckup g..T__________T

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Isteri Encek Bard

hehe2... tjuk kegeraman melanda.. hehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Zuha

jgn tiru aksi ni ..hahaha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥

tu r ..ingt nk cri benda y keras skit.. tak pasal2 stg btri lak ilang...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@PCL

bilik tak la basaq sngt.. tpi buleh muat 2 ktil bujang ja.. hahaha... dya tak mau bli dah .. sbb zaty tak pndai jga.. hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY