Tuesday, June 28, 2011

Hadiah Free Datang Lagi !



Dah 2 hari internet meragam, apgi tadi tak ada internet , terpaksa zaty online guna fon jap.. pas tu mula la tunjuk muka bebai ,semua tak kena apa yang zaty buat ..dalam masa yang sama enfon cikai ni rosak lagi .!.. sakit hati tau dak.. ngn rasa bosan ,abah lak tak ada dekat rumah coz kena kursus ,mana pun tak leh pi ..=(.. dalam dok tengok tv ngn slumber ajak mama zaty rempit naik moto.. dah kereta tak ada.. kalau ada kereta pun zaty tak akan bawa punya .. takot ...=.=.. baik naik moto ,boleh selit - selit .. tapi 1 ja la .. aircond tak ada ,yang ada hotcond..T__________T.. nie pun baru pasal melantak makan nasi kfc ala.. yang pakej lunch punya ..^.^..

berbalik pada taju entry tu ,mesti ada yang nak hadiah free kan3.. sila hanguk kepala sampai lengoh cepat...:P...



zaty ada 4 keychain ANGRY BIRD .. sapa nak ?.. kalau nak tunggu entry yang akan datang , tak lama lagi .. lepas zaty habis mandi wap , zaty akan buat entry pasal keychain free..=)


TERHAD UNTUK 4 ORANG SAHAJA ..=)

selamat menanti ..^.^



11 464 pengomen tegar !:

emmajean said...

ala... 4 orang jer???

Nadya O'Conner said...

nak nak..yeah..:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@emmajean

a'ah.. empat shja..:P.. zaty bli empat je pun..^.^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nadya O'Conner

tgu entry slpas nie k..=).. kena alert la t..:P

nanakimie said...

nak:)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nanakimie

tnguuu...=)

khairul akmal azman said...

nak 1 kaychain!

le la..hehehe

ZF said...

nak jugak...

Sarah Naiema said...

nak satu boleh? hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

korang tunggu next entry ok..=)

intanEyka said...

nk gak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY