Tuesday, June 21, 2011

Header Pilihan Izzaty Hedry


dalam zaty dok blogwalking tadi ada beberapa header yang menarik mata zaty ni , comel - comel dan menarik..!.=)..

header pertama :-


*κιƨαн Ɖι βℓσɢ Ǥα∂ιƨ Ɩиι* =)


header ke dua  :-


RIWAYAT SEORANG INSAN HINA


header ketiga :-



header keempat :-

TheSharkox



sebenarnya dah lama zaty dok cari header yang menarik perhatian mata zaty nie... yang zaty pilih nie semua memang zaty suka.!..=)... simple , smart + cantik...bagi yang zaty tak pilih 2 jangan kecik hati lak... header hampa pun cantik jugak..=).. sebanar nya zaty nak bagi hilang boring zaty nie , tu yang zaty dok BW nie , tengok2 ada yang sedap mata memandang .. so zaty ambik la... sori ya pada tuang blog zaty curi ambik header tak bagi tau hampa dulu .=)..

kalau nak tengok cun tak cun blog depa nie pi la terjah .. hehehe


nak daftar churp - churp? klik sini
nak tengok hadiah menarik ? klik sini




6 464 pengomen tegar !:

Budak Botak said...

Dah tau dah mesti x terpilih, ha3...

Entry terbaru -> Summer Solstice Di Muka Depan Google.com... (",)

Shahrul Izwan said...

blog the sharkox memang best! kartun comel2! :D

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Budak Botak

lex2 .. ada .. tgu the series lak..;P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Shahrul Izwan

tau xpa... ciut...!

Abdul Farique said...

wahh .. terpilih jugak... no 2 gitu. huhuu .. thanks :D

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Abdul Farique

hik3.. cantik tau... jelez zaty tgk..=.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY