Friday, June 24, 2011

Jawapan Apa Sudah Jadi Pada Kotak Mouse Izzaty


pagi tadi zaty da buat teka teki sikit dalam entry nie tertiba rasa macam nak buat ja.. so zaty buat ja lah .. heheheh.. hadiah tak seberapa pun sebenar nya ..hadiah header ..zaty just buat suka - suka ja pun... pada hal bukan ada niat pun.. hehehe.. idea gila - gila tu keluar terus tulis ..:P..

jom kita tengok sapa yang dah join walaupun tak ramai ..^.^..

boutique 4u teka tempat simpan brooch
ila vanilla teka simpan buat koleksi 
msredcheesecake teka letak barang @gambar


nak tau dak apa jawapan yang sebenarnya tu ?.mesti nak tau kan .. hehehe.. tengok bawah... bukan bawah seluar ..=.=

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



tumpukan dekat kotak sudah na.. tabung lagi 2 tu dah penoh, tak sempat nak beli tabung lain , so kotak mouse pun boleh jadi tabung.. hehehe..^.^

so jawapan yang sebenar TABUNG ..=)

jom tengok sapa yang kena..:P
alahai .. tak da sapa punyang teka betul.. huk3... so tak ada pemenang lah ... thank sebab teka semua ..=)





4 464 pengomen tegar !:

Cik Ezy said...

kreatif nye..
hihikk

msredcheesecake said...

Cik izzaty,
Sipi2 tu...da nak kena tu...heheee...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

hek3.. zaty suka tgk bnda comel2 pas tu cantik ada sja keja zaty nk buat..:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@msredcheesecake

tu lah kn sis.. tak pa .. tgu t kot2 zaty da buat teka secara mengejut lagi ka..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY