Friday, June 17, 2011

Jom Boikot Astro!!!


biar betul ASTRO nak naikan harga lagi ?.. kopak la duit abah cek !.. kalau la ASTRO naikkan harga cek rasa pakai tak boleh makan kefci , mekdi , pizza hot , pas tu mesti tak boleh makan dekat hot mas.!!.. arhhh..!.. kang aku potong jugak astro nie !..dah la dekat umah ak pakai beyond , lagi melambung la harga dia ..bila bayr bill dok ada jugak bill tertunggak .. pala hotak dia !.. dah la sebulan saja bill smpai dekat rm 100 lebih , p buang sport pun harga dok lagu tu jugak...=.=


serius zaty nak boikot jugak.!..kopak tiap2 bula ..=.=... kalau naik jugak harga zaty buang astro pas tu gantikan dengan belanga juboq hitam buh dekat ataih bumbung , ganti jadi astro ... dan zaty akan namakan astriot..=.=


zaty sokong dengan abg ady budika punya entry .!







4 464 pengomen tegar !:

Miss Y and Her World said...

rumah saya memang takde astro. heheheh ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Miss Y and Her World

bgus kalau xda ... umah zty kna ada .. sebb xda line xclear...=.=

sherotpetot said...

yaaa.. mari kita boikot astro :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@sherotpetot

jom3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY