Thursday, June 16, 2011

Kalau Tak Suka Kata Kan Tak Suka


dah lama zaty rasa zaty tak cerita pasal life zaty nie , dulu penuh entry dengan life zaty , tapi sekarang nie rasa macam dah tak dak la pulak...zaty majok sekarang nie , zaty tak mau bila zaty cerita pasal life nie ada yang suka ,ada yang tak suka ..=(..



zaty tak paham la dengan sikap n perangai seseorang nie , sekarang nie memang susah zaty nak paham diri dia ..=(.. buat entah tak endah ja , buat macam tak wujud ja ..bila zaty wat dono , dia pun wat dono , serius zaty cakap la nie memang dah rasa lain sangat -sangat . kalau tak suka cakap saja , jangan buat zaty merana macam nie ..=).. depan semua orang zaty boleh senyum , dalam hati dah banjir dah .. zaty rasa better kawan lebih baik kot, masa kawan serius dia ambik berat pasal zaty , tiap- tiap pagi kejutkan zaty bangun semayang subuh , dia tau zaty selalu terbabas nak mayang subuh nie .. tapi sekarang semua sudah berubah ..=).. ayat yang dia dah kata dekat zaty setiap orang boleh berubah .. memang boleh berubah , tapi jangan lah berubah drastik sangat , pikiaq perasaan orang di seseliling kamu sama ..=).. mereka semua ada perasaan .. bukan boneka yang tak bernyawa..=)..kalau cara kamu berubah tu buat orang di sekeliling kamu tersiksa dengan cara kamu tu , makan hati orang yang merasainya tu ..=)..

zaty malas nak ulasan panjang2 nie ..=)... sob2.. sedih sangat2 ..T_______________T



10 464 pengomen tegar !:

anysspunyeblog said...

sabar ye kak zaty..jgan sedih2.. :)

Munna said...

alahai...jgn sedih2...bkn sorg tu je kwn yg ada pun...abaikan je...^^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@anysspunyeblog

ya lah .. huk3..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Munna

2 lah kan muna...=).. tpi y tu mmg rpat sngt2 ngn zaty ...=)

~ Arez-Leen ~ said...

Sabolah dik...Cuba selesaikan cara baik ngan dia...Insyaallah ada jalan penyelesaiannye..Akak biasa gak camtu... Setiap yang berlaku ada rahmatnya..yang mungkin kita x tau kenapa dia buat kita jadi begini...Jadi bawak2lah berbincang...

Isteri Encek Bard said...

sabar yer... mungkin die sedang dalam amsalah serius kot

Cik Ezy said...

jom la join cabaran tu..
=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@~ Arez-Leen ~

2 lah akk.. adk bnyk diam ja ... tgk ja apa y dia buat .. n kdg2 fikir jgk smpai bla dia nak buat mcm 2..=)...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Isteri Encek Bard

myb sis .. zaty pun xtaw la apa y dia pkirkan , sbb skrg dia dah xmau cita lgi ..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

dah join ezy .!..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY