Saturday, June 25, 2011

Lirik Lagu Jangan Menangis Untutkku by Luvia OST Selumbar Kasih



Selepas kena Penangan Drama Selumbar Kasih tu terus zaty jadi sasau sorang - sorang ..=.=.. dan malam tu jugak zaty kalut mencari lagu yang di mainkan dalam drama tu , fobiakan?..^.^.. lirik lagu yang mendalam bagi zaty lagu JANGAN MENANGIS UNTUKKU by LUVIA.. kalau hampa nak dengar lagu tu picit sini simpai lebam..=.=..ni lirik dia yang menyentuh sanubari zaty ,..T__________T


Sekali ku telah berjanji
Tak akan mudah ku telan kembali Karna ku t’lah memilih cinta hanyalah satu ‘Tuk dirimu
Namun apa yang t’lah kau beri
Memang lidah memang tak bertulang Dulu kita berjanji tak akan pernah saling menyakiti

Reff:
Cukuplah sudah jangan menangis untukku Hapuslah air matamu Beribu kata maafmu takkan merubah Hati terlanjur terluka Selalu ‘tuk mencoba dan terus mencari Jalan untuk maafkanmu Walau ku tahu semua hanya sia-sia Ku sadar cintamu terlahir bukan untukku


Back to Reff
Selalu ‘tuk mencoba dan terus mencari
Jalan untuk maafkanmu Walau ku tahu semua hanya sia-sia Ku sadar cintamu terlahir bukan untukku

Luvia - Jangan Menangis Untukku



so macam mana selepas hampa dengar ?.. agak -agak tersentuh dak hati ulam jantung hampa tu ?..^.^.. kesian band luvia zaty pasang sampai lagu ni nak hang..=.=..


4 464 pengomen tegar !:

Sunah Sakura said...

kenapa berjanji jika tidak mampu menepati..

kenapa mencintai kalau hanya untuk menyakiti..

T_T

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

sob4...T______T

EZAN IDMA said...

betol2 sasau ni hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@EZAN IDMA

HEHEH.. best2 ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY