Wednesday, June 22, 2011

UPDATE # Ost Selumbar kasih


ramai yang dok tengah search lagu yang dalam drama Selumbar Kasih tu kan,..tapi zaty pun tak pasti sangt lagu tu , zaty pun dok goggle lagi ...
zaty dah dapat beberapa lagu yang pasti yang zaty penah dengar lah kan




nie lagu ending selumbar kasih ..=)


lagu yang tak berapa nak pasti sangat , sebab dengar pun samar - samar ja tadi 




setakat ni ja lah yang zaty tau sekarang nie ..=)

kalau salah and silap minx maaf ye..=)

5 464 pengomen tegar !:

mama airis said...

ni citer selumbar kasih yg kt tv9 malam tadi ker?

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mama airis

a'ah mama...nie lagu yang ada dlm movie tu..=)

mama airis said...

eh..pggl yana..pggl mama rs cm dh tua jer..hehe...
dh download lagu ni jugak..hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mama airis

orite yana... ehheh,.. download jgn xdownload..;P

LuvChronicles said...

thx babe! dah lama cari lagu ost cerita ni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY