Wednesday, June 8, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI


DSC_0061

zaty bukan curi gambar abg ben suka2 hati ok... abg ben yang bagi gambar ney ...;p..
abg ben suruh buat karangan melalui gambar ney .. pongah !.. zaty tak pandai la nk buat karangan ney ..;D

Pada pandangan zaty melalui gambar ney ,zaty boleh nampak sekarang ney banyak blogger baru yang tumbuh selepas hujan makin banyak yang wujid dalam dunia blog ney ..kalau tak caya tengok la , semakin hari semakin ramai yang mula menjinakan diri dalam dunia blogger ney .. Kalau tak percaya tengok la member zaty pun ada yang dah mula buat blog .. so tak heran lah kan , macam dalam gambar abg ben tunjuk ney la .. ramai yang dok beratur panjang untuk berjaya macam abg ben , yuyu , sunah sakura , puteri katek , IR , budak botak dan ramai lagi la...kesabaran perlu ada semasa memandu ketika jem gila.!.. panjang noh kereta dok beratur ney ..;p..


9 464 pengomen tegar !:

♥ Frau Reen ♥ said...

zati,i dtg n folow..best ur entry..
jom folow n kritik rin kt cni..

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

**i love pink very much

solomolo said...

pastikan blog kita melambangkan diri kita...
bukan melambangkan orang lain...

Bro ahmad said...

beratur tu nak pergi kemana ya?

segmen yang sama

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

ape sje kt kena dan perlukan kesabaran..

Cik Jari Tembam said...

semua orang berkata yang sama, dunia blogger semakin sesak seperti dijalan raya :D

Tea said...

seronok sebenarnye bila kita boleh berkongsi ape yg kte nk sampaikn dgn org lain... :)

selendang merah said...

hehe...mmg ramai yg semakin ada dlm dunia blog yg penting jgn ada busuk ati..bgun dan maju lah bersama...:)

effa said...

cik zaty yang comel dan kiut..effa da follow ur blog...hopefully kta dpt tkar2 pndpt eah...;-)

cik Ida said...

sabar..sabar.. itu yang penting kan izzati ?

nice entri dear.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY