Saturday, June 18, 2011

Selamat Hari Bapa Kepada En Suzal Hedry



sempena hari abah nie zaty nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada semua bapa yang bergelar bapa ..=.=..jangan gelak bila zaty salah cakap .. haha
zaty sangat -sangat bertuah sebab dapat abah yang sporting gila lah !.. sebab abah zaty selalu layan kerenah anak sulung dia nie ,berbanding adik zaty , sebab adik zaty ngada2 lebih ..=.=


ensem kan abah zaty , sebab tu zaty comel .. ikot abah zaty ... ^.^...thank abah sebab jaga kak dari kecik sampai debab nie , sayang abah lebih lah !.. abah dah banyak berjasa dekat kakak nie , syukur sangat - sangat dapat abah macam ni , . abah banyak berkorban demi kakak , terharu sangat , kakak tak mau tengok abah susah , tapi kakak tak boleh kerja lagi , dekat tempat baru kita nie susah bagi kakak nak keluar cari kerja , jauh .. walaupun kakak dah ada lesen kereta , kakak tak mau bawa kereta abah , sebab kereta abah baru ja cat, ti calar susah ..kakak dah try bawa ritu , kan dah calar dekat bumper depan tu .. aish..takot dah .. 

abah kakak doakan abah sihat tubuh badan , kuat mengharungi semua dugaan yang ada , anak - anak abah ada di samping abah , abah jangan risau ya ,.. anak - anak abah dah boleh bantu abah sikit banyak .. sayang abah banyak2 !!..

selamat hari abah ..!


2 464 pengomen tegar !:

azam said...

selamat hari abah jugak....
salam singgah dan join

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@azam

thnx ... heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY