Wednesday, June 22, 2011

Selumbar Kasih




hampa tengok tak drama dekat Tv9 tadi ?.. ala cita selumbar kasih tu yang lakonan Izara Aishah tu ...best kot ak tengok sampai meleleh hingus air mata keluar kot..kena pulak dengan lagu yang iring, fuuuhh! .. tersentuh lah .... mula - mula tengok besa ja ,tapi mai kat tengah - tengah tersentuh ulam jantung n sebagai nya lah , siap sedia sapu tangan lagi.. tisu tak cukup...=.=
cantik kan?.. rugi la kat sapa-sapa yang tak tengok tadi tu , tapi boleh tengok kat tonton kot.. entah lah , zaty tak tau sangat .. ahahha..haa.. zaty baru baca dekat wall izara taidi dalm tonton 

tak ada ye..!.. rugi2 pada yang tak tengok...hehehe
zaty dok try cari sinopsi selumbar kasih nie tak jumpa2 lagi lah ..=.=..
tapi ending cita nie macam tergantung ja,, nak tengok sambugnan lagi lah ... dah r... nak pi sambung baca novel lak..^.^

13 464 pengomen tegar !:

Fyqa said...

suka tgk cite lyn feeling ye ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Fyqa

heheh.. tau xpa..:P

Norlia Sakawi said...

nk tanye....lagu tema citer tu tadi ape tajuk dan sape penyanyi nye ye????

Norlia Sakawi said...

lagu tema cite tadi ape ye??penyanyi nye sape??

Sunah Sakura said...

alamak...tak tengok gak yang ni...hahhaha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Norlia Sakawi

tgk link nie ..=)

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/06/ost-selumbar-kasih.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

best sis... rugi tak tgk..;P

Anonymous said...

(Salam)

Promo.

Ada sikit lagu tu.

Penyanyi dia perempuan.

http://www.youtube.com/watch?v=_I-SHGGHqzc

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Anonymous

kmslm... ya ka?.. jap2 zaty tgk..thnx tau ..=)

Heart said...

Salam dear,

I pun tgk citer ni gak.. yg paling touching lagu Dadali - Disaat Aku Mencintaimu.. sob sob.. : )

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Heart

kmslm dear..=)

btol2.. memang touching gila lah ... huk3..

aim said...

http://www-kembali.blogspot.com/

best lagu-lagu nyeh..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@aim

btol2.. heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY