Tuesday, June 14, 2011

Terkesima Dengan Header Flash Mereka Bahagian Dua



zaty nak buat sambungan pasal header flash nie .. tadi tak sempat nak habiskan sebab adik zaty nak guna laptop pulak...lepas adik guna laptop , pi makan malam pulak.. so sekarang nie baru sempat nak buat sambungan ..:p..brruuuuupp.!.. alamak terbelahak kat sini lak..:D

Header keempat :-


hamboi akak sunah kita pun dah tukar header flash yo... header dulu pun cantik .yang flash nie lagi la cantik.!. zaty nak jugak... wah ..:P.. macam heran sikit lah akak .. bila zaty klik dekat header akak tu pun boleh baca entry jugak kan?.. explain skit .. macam berminat la pulak..^.^

Header kelima :-


nie pun header flash jugak tau .. taip header nie pandai la.. dia cuma boleh gerak2 ja .. xboleh conteng2 macam header ujang ..:P...zaty suka la tengok header nie .. simple ja .. tak serabut pun ..kira sweet lah.. sebab pink lagi...^.^

Header keenam :-


ha .! terowing informasi pun dah tukar header flash.. amacam sempoi ja zaty tengok.... blog penuh informasi .. rajin jugak hackes promote blog blogger lain .. terbaik lah..!...




sempoi kan ..





6 464 pengomen tegar !:

Sunah Sakura said...

hehehe... ari tu mintak tunjuk ajar fahmi cane nak linkkan header tu ke entri akak...sebelum ni takleh.. lepas tambah koding ni da boleh klik situ je kalo nak gi homepage blog... :)

Kak Sal said...

waaa..teruja la tengok header kelip kelap tu...huhuhu..nak jugakkkk

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

owh .. mcm 2 upa nya... lawa2 ..^.*

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Kak Sal

taw xpa sis .. zaty pun nak jgk.. huk3..

.m y z. said...

wahh gempak lah! teringin nak ada header flash T__T

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@.m y z.

mg gempk kn dear..=.=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY