Wednesday, July 6, 2011

day 20 - hari ke 20.. apa yang terjadi?



Macam -macam hari nie jadi , geram , sakit hati , meluat , semua ada ..awal pagi tadi zaty , pi interview.. interview la sangat.. pada hal pi isi borang ja... masa zaty fon cakap mai interview terus , tak payah isi borang.. macam apa lagi .. dah tu boleh biaq zaty daok dalam bilik air cond sampai ketaq .. huh!.. dah otw balik ke rumah ,dengan hati yang suci pi lah mintak lagi kerja dekat 1 kadai ni, pas dah pi tokei pulak tak dak ..ayoo.. macam - macam dugaan laa...sabar je lah .. macam ni rupanya cara orang cari kerja .. susah sangat - sangat .. tapi bila kerja dah mai , sampai tak menang tepis ...=)







1 464 pengomen tegar !:

nanakimie said...

sabau2..hehe....semoga dipermudahkan segala urusan..amin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY