Saturday, July 23, 2011

Hadiah Apa ya Yang Nak Bagi Ni ?



malas nya zaty nak buat entry malam ni , zaty malas sebab zaty mengantok sangat - sangat ni ..T_______________T.. tapi zaty gagahkan diri untuk menaip ni , sebab nak bagi tau pasal hadiah pada y dah join ga zaty dekat sini ,dan dah tutup pada kemarin hari, zaty cuma nak bagi tahu hadiah dia myb sehelai baju , or toup... agak2 hampa yang join ni , nak zaty bagi hadiah baju or toup ??.. cer habaq tengok ..;p.. dalam kepala zaty dok pikiaq macam nak bagi baju ..:p.. baju yang baru ok.. bukan baju yang ztay dah pakai ok ..=.=.

heheh. so tunggu dalam minggu depan zaty akan umum kan sapa pemenang nya ..=)



10 464 pengomen tegar !:

fiQ'Ra said...

hehe~ bagi hadiah doa ;) bukan senang org nk mndoakan kita kan ~

نور افيره said...

baju pon oke kot..baju yg mcm mn tu...? =)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@fiQ'Ra

btol 2..;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@نور افيره

myb mcm blouse kot.. tpi y sopan lah ..=).. t zaty upload gmbaq bju tu na..^.^

abazilah said...

hye , singgah jap .
tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
tq :)

ALVAS-87-CONTEST said...

wah.. da ta sabar ni... :)

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

hihi. amalina tunggu hadiah amalina ye zaty

AkmaFaizal said...

bagilah hadiah bebanyak skit. kasi ramai yg boleh menang n dapat hadiah..murah rezeki penganjur.. Insya Allah.cadangan jer ni.. :)

Nida said...

kak nida pun setuju bg baju... bila pakai mesti teringat Zaty..:)

fendy eksklusif design said...

Bagus idea2 hadiah korang semua..mcm2 idea.. kalau susah2 sangat, korang tengok kat sini, mana tau ada yg berkenan nak buat hadiah..;-) masuk kat http://eksklusif.sinarmall.com/ boleh terus hantar kat rumah penerima hadiah;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY