Tuesday, July 5, 2011

Hadiah Sudah Pos Tadi



Zaty dah balik dari interview.. sunguh penat n mengantok sangat - sangat.. kalau zaty nak merajok 45673 saat boleh dak ?.. bebai tak habis lagi nie , hari tu zaty fon dekat tempat yang zaty nak mintak kerja tu diaorang cakap mai bawak resume n depa akan interview terus.. bila dah pi n dah isi borang bukan main lama sangat dekat 2 jam kot dok tunggu tercengak dekat situ , buleh dia kata tuan yang nak interview tu tak ada ... aduiii!. semak perot lah ... asal tak cakap awal - awal ... bebai lagi 3425679 kali ..=.=..mana tak bebai dari jauh kot zaty mai , pas tu dok wat lagu tu lak.. sat lagi keluaq lagu cok cok kendong baru ada akai ..=.=

eh2... lupa nak bagi tau yang zaty dah pos kan hadiah tu tak sat .. so korang tunggulah .. pasti akan sampai depan pintu anda semua.. thnak sebab join..=).. n sorry sebab zaty lambat poskan .. zaty nie ada penyakit malas tau .. kalau zaty tak mau keluar rumah .. jangan paksa la ..:p


6 464 pengomen tegar !:

Nadya O'Conner said...

la..cian kat zaty..pergi jauh2 pastu tak jd di interview..:(

ann dhaniah said...

alolo..siannye dye..xpela..depa uji kesabaran kitew tu..
wah! hadiah! nak jugak..hihi..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nadya O'Conner

taw xpa.. sdih sngt2...=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@ann dhaniah

btol 2.. dh 2 kli kna mcm nie .. sob3...

dah abis.. :p

u.m.i.e said...

sabar yea :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@u.m.i.e

ylh dear..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY