Monday, July 18, 2011

Kasut Baru Di Tengah Kesempitan Wang



Ada sapa - sapa yang belom join ga zaty boleh la join dekat sini ya ..=)

tak sat dengan kelam kabut zaty pi 1 shoppig complex ni sebab nak pi beli kasut ja.. kasut dah rabak ,tanggal nak putus ja .. maklum la pakai slipar yang rm10 ja pi kerja ... mana nak tahan .. zaty kena buat kerja lasak .. that's y kena pi beli jugak .. kena pilih cepat - cepat ,sebab kedai dah nak tutup.. tu la akibat pi lambat ... belek pi belek mai .. mahai nya kasut .. dah lawa .. mau tak mau kena beli jugak la.. sebab kalau tak beli nak pakai apa besok ..tak kan nak kaki ayam macam ni kot


tapi tak sunggup zaty nak berkaki ayam ni ..tadi zaty dah beli sepasang kasut jenama BUM like this 

comel tak ?..merebang duit zaty ...huk4..=(... kira ok la tu tahan lama .. lepas ni tak yah beli dah ..hahah.... jom2 zaty nak layan live chat juvana sat na ..^.^.. hampa nak tengok dak ?.. kalau nak tengok picit sini .=)



9 464 pengomen tegar !:

Cik Ezy said...

pink kaler..
sgt nice..
=)

Minah Blur said...

comelnye kasutttt! pink! suke!

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

hik3... thnx dear..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Minah Blur

hehehe... mcm bdk2 skolah la pulak .>:p

Zuha said...

kasut cute...asal ada cukupla daripada xde kan... :)

http://mat-jungle.blogspot.com

dAk EyTy ThOmeL said...

nak pinjam sat..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Zuha

btol2 tu dear.. zaty skong..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@dAk EyTy ThOmeL

oh no... zaty tk rsmi lagi...=.=... heheh

Ezad Skytech said...

kira OK la kan dari takde...hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY