Sunday, July 3, 2011

Keterujaan Melihat NUBHAN



Dalam entry ni zaty ada bagi tau pasal NUBHAN, nak tau pasal apa?.. kemarin dengan sengaja zaty pi dekat sini, padahal zaty pi dekat sini nak tengok orang masak ja pun, tup tup dengan pengacara tu anouce kata NUBHAN akan mai... ha.. tunggu lagi , qenyeh sampai ke telinga la.. tunggu pi tunggu mai muncul la si NUBHAN nie , wah .. tercair dah bila tengok NUBHAN nie..=.=..dia nyanyi 3 lagu ja.. ok la tu kan , dari tak nyanyi langsung ..hehe.. nah tengok lah gambar ni , teruja tak habis lagi ..^.^




yang ebst lagi tu NUBHAN mai depan zaty kot... wah .. pengsan lagi...=.=..

lepass dah habis dia nyanyi ramai kot dok berkerumun dia , zaty dengan perasaan hampa pergi bergitu saja, sebab ramai sangt , tempat pun agak sempit... zaty pun turun dekat bawah , sebab dekat bastment ada photoshoot untuk budak - budak, best la tengok budak - budak pakai gaun .. wah .. comel gitu ...=)





3 464 pengomen tegar !:

Anif Abdullah @Mr AA said...

Oouh sepupu abg ipar AA nubhan ni.. Tapi jarangla jumpa dia..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Anif Abdullah @Mr AA

ehh2.. yaka?.. ^.^

Mrs. Farhan said...

Joinla fanclub dia. konpem selalu dpt jumpa. =D

http://deefalyacontest.blogspot.com/2011/07/contest-pertama-blog-aidateddy.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY