Friday, July 1, 2011

Melawak Biar Berpada -Pada,Jangan Sampai Orang Lain Makan Hati



2 3 hari nie memang zaty ada terasa hati dengan kawan - kawan zaty , myb depa ingat tu hanya gurauwan biasa,.. nasib bek la zaty ada BFF yang setia dengan zaty , if kami jauh akmi tetap akan luahkan perasaan yang kami tak suka , gosip ,tu lumrah pumpuan la ,kalau tak gosip tak lengkap hidup ni..:P.

zaty nak tanya hampa yang baca entry nie, soalan pertama

  1. Apa yang korang rasa bila KEKASIH PUJAAN HATI hampa tu keluar dengan member pompuan yang kita kenal ,pastu sembang bagai nak rak ,dok bertepuk tampar tanpa segan silu , lepas tu tak pikirkan perasaan korang .. apa hampa rasa?
  2. selalu ka KEKASIH PUJAAN HATI hampa tu keluar dengan member 'PEREMPUAN' lepas tu tak bagi tau korang , if benda tu dah lama n then korang ternapak gambar mereka dalam FB.. apa yang korang rasa kali nie ?
ala.. 2 soalan ja pun zaty tanya .. sebab kawan zaty ada alami macam nie , so zaty nak tau jugak pendangan koran semua , lain orang lain pendapat .. betoi dak?..^.^

bagi jawapan dekat koment ja na.. jangan pandai - pandai nak buat entry lak.. hahahah..kang malu zaty ..=.=



8 464 pengomen tegar !:

sergeant keroro said...

ceraikan dia, haha XD

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@sergeant keroro

dgn taklak ke bapa puluh ?..haha

~syue syada~ said...

pehhhhhh...

makan dalam kot kalau mcm tuuuuu !

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@~syue syada~

tau xpa.. huhuhuhuhu

Eera Shera said...

berdarah hati..eeeiii mesti la bengang kn..keluar ngn bf org x bg tau pulak tu..tinggalkan je bf tu. yg kwn tu bg sepakan penalti je..haha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Eera Shera

zaty skong y sepakan penalti tu ... kalau boleh nk buat 10 kli sepak kan.. boleh dak ?..=.=

noraini azhari said...

kejam kot wat cm2.. sumpah terasa gila.. boley bebai majuk hentak2 kaki..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@noraini azhari

tau xpa... =).. sbaq je lah .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY