Sunday, July 3, 2011

Menu Tengah Hari Ni .;)





Hari ni hampa makan apa ?.. zaty baru ja lepas makan , kenyang sangat - sangat dah ni, puas makan nak bagi habis, kalau tak habis kena marah ...huk3...menu zaty hari nie , ikan bawal masak sweet sour, sotong goreng kunyit, limpa masak hitam*yang semalam punya * dan sayur apa tak tau ..:P..zaty tak makan sayur , so zaty tak ambik tau sangat lah ..:p



nasi putih with aiq milo..



eh2.. mai mana cok pisang tu erk.. owh.. tu makanan pagi tadi..;P..
jom kongsi hampa makan apa hari nie erk?


p/s :- korang tolong koment gambar zaty dekat sini jap



7 464 pengomen tegar !:

PinKy MoMMa said...

tgr gambar makanan mcm sedap je nak makan..tapi bile depan mata..aih tak laluuuu..tulun!

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@PinKy MoMMa

mmg sdap.. alo.. npa nie akk ?.. bby dlm perot tu xmau mkn kut..;P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@PinKy MoMMa

mmg sdap.. alo.. npa nie akk ?.. bby dlm perot tu xmau mkn kut..;P

Sunah Sakura said...

hari ni akak makan sup ayam...weee~~~

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

sdap tu akk.. pebert zaty gak tu ..^.^

Zuha said...

wah sedap2 tuh...lauk2 favorite...

http://mat-jungle.blogspot.com/

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Zuha

sdap2.. ehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY