Thursday, July 14, 2011

Murahnya Air Mataku Malam Ni



Tadi masa zaty tengah bawak moto otw nak balik rumah ,teringat kisah lama. hadoi.. tak tau pasal apa tiba - tiba ja teringat balik.. kira dah tak fokus dah masa bawak moto tu , kalau xcident tak pasal - pasal mati katak dekat jalan , dah jalan yang zaty lalu nak balik rumah tu dah banyak orang mati dekat situ ..tiba - tiba ja teringat pasal kisah - kisah lama, tak sangka la pulak air mata boleh menitik masa tu .. terlampau pikir kot ?. rasa - rasa zaty tak pikir pun.. suka bagi jiwa kacau ..T_______________T... zaty dah janji tak mau macam ni lagi , tapi hari ni jadi jugak ..=(.. myb mood tak elok sebab bebai dekat en bf kot.. tu pasal jadi macam ni .. heran la..ni pun mood tak berapa nak sentimental lagi .. tak tau nak cerita dekat sapa , so zcerita kat sini lah .. kan ni diary online zaty ..^.^..

p/s :- jom nak sambung qeyaw sat .. nak qeyaw bagi puas...=(


14 464 pengomen tegar !:

norsharmila said...

mood swing. normal, xpe ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@norsharmila

tk suka2... huk4...=(

nanakimie said...

dah, takmo cdey2:)

Miss Xyz =) said...

air mata mmg murah x pyh byr pun, ok.. jokes di situ.. kita menangis bkn sbb kita lemah, sbb kita dh byk tanggung bebanan. ;)

Sarah Naiema said...

sbr2 ek..^_^

Cik Ezy said...

sllu gak bwk moto pastu tingat kisah lame..
huuu

Zuha said...

camtu naik basikal la...slow n steady :)

yang lama tu x payah la ingat2..

http://mat-jungle.blogspot.com/

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nanakimie

sayu ja aty ni... hehehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Miss Xyz =)

heheh.. btol2..tu la tnggungan bnyak sangt .. mcm2 fkiq smpai tk sdar aiq mata menitik ..=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sarah Naiema

ok dear..=)..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

heheh.. kita serupa//=)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Zuha

hahah.. lama dah tk penah nek basikal ni .. teringin la pulak..:p.. mmg zaty tk pikir .. tpi dia dtg dlm kepala dgn sndri ..hahaha.. puas tepis... dah jdi mcm goku la plak..:P

♥SyilaSyira♥ said...

alahai..kenapa ni..bwa motor focus elok². jgn ikut perasaan...ha..dah trun motor le qeyaw puas2...take care..tgk mata dah bengkak

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@♥SyilaSyira♥

tu la .. dok try focus jgak ... nsb bek smpa dkt umh dgn slmatnya..=)..tau xpa.. dh jdi mata kola bear dah ..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY