Sunday, July 17, 2011

Review Seminggu Berkerja .



Hari ni zaty cuti .. hooyyeee! .. tapi besok keja balik ..=.= boleh tak bagi cuti seminggu ?.. penat doh .. besok mesti barang banyak masuk .. bertambah la beban zaty nak buat keja .. tak pun ambik lah sorang lagi pekerja tu .. kang senang .. dah la bahagian stok ,barang masuk dan return barang zaty yang kena buat .. adoii mak... teruk tau .. pastu layan kerenah orang yang mai ambik barang lagi ..sekarang dah genap 11 hari zaty bekerja di sebuah kedai ... walaupun banyak cobaan yang zaty harus tempuh hari demi hari ..zaty tetapkan kerja jugak di situ .. sebab dah nak raya .. mau cari duit lebih maa... kalau tak ada duit apa pun tak boleh nk buat ...tapi rasa lepas raya kena cari kerja lain kot... rasa macam tak berbaloi la pulak ,kerja teruk2.. pastu bayar gaji ciput.. cakap nak bayar duit OT .. tapi tak bayar .. macam mana cita tu ?.. tu lah sikap orang melayu ,tak reti nak jaga pekerja .. patut la orang melayu suka kerja dengan orang cina .. sebab pandai jaga pekerja ..=.=..


k.lah zaty nak pi basuh baju sat ..:P..

p/s :- sapa2 yang dah join ga zaty tu  t zaty jenguk na ... pas tu pasal hadiah nanti zaty akan kaborkan yo.. =)


 

4 464 pengomen tegar !:

Cik Ezy said...

biase la 2..
nk amek pekeje sume pkai ayat manis..
pls tu jnji tgl jnji..
dh biase sgt kene mcm ni..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ezy

btol tu ezy .. skit aty btoi...=.=

Minah Blur said...

betol tu..nak jumpe tauke melayu yg pndai jage pkerja mmg susah... melayu oh melayu

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Minah Blur

tau tk pa dear... mmg ssh sngt la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY