Tuesday, August 23, 2011

2# Kad Raya Dari Blog Comel Dah Sampai !.


korang !..zaty dah dapat kad raya .. hooyee...*tergedix sat .;P*
hampa nak tau dari sapa zaty dapat kad raya?.. opkos la dri blogger yang pemes...^.^..kad raya ni sampai kemarin tau , tapi kemarin zaty tak buat entry sebab mood nak berblog tak ada .. hari ni pun tak da mood, tapi zaty paksakan diri buat entry jugak..:P



cer teka sapa yang hantar ni ?.. agak2 hampa cam dak tulisan sapa?..


jauh kad ni terbang sampai ke kedah ya ..akhirnya sampai jugak .. jom tengok isi kad dalam ..^.^


tahun ni n tau sebelom ni zaty beraya di kg tok sebelah mama ,..sebab sebelah abah tok n tok wan dah tak ada lama dah ..;(



lawa nya tulisan kak mas !..jelez tau ..sekang dah taukan ni kad raya dari sapa ,dari mrs secretary yang comel !.tq kak mas !..;)

kad raya kedua pula dari 



yui!..tq dear... yea2...dapat dodoi ..;P

thank kak mas n yui ...;)



4 464 pengomen tegar !:

mas saari said...

sama2 dik...

mana ada lawa tulisan akak, cam cakar ayam adalah..heheheee

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mas saari

lawa la..^.^...suka sain akk tu ...comel!..;)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

alhmdulillah,smpai gak kan..

simple aje kad tu yer dear =)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@nuyui a.k.a miss NUSHA

amin ...;)

so k dear..^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY