Tuesday, August 9, 2011

Blog Ini Bakal Di Tutup



Bermula hari ni , zaty akan kembali berblogging seperti biasa ..=).. so lepas ni hampa mula la nampak entry meraban zaty ni ..:p.. dengan segala hormatnya zaty akan menutup blog ni buat semantara waktu .. *tapi tak atu nak tutup gena *..hahaha... 

bukan nak tutup selama lama nya lah der... baca bag habis dulu ...zaty nak tutup buat semnatra waktu ja.. sebab nak upgrade blog ni ..=)..maklum la dah lama terabai ..so kembali menyiapkan semula blog untuk kembali comel seperti sedia kala ..=)




12 464 pengomen tegar !:

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

adik jom join Personal Make Up Class telah dibuka, jom join http://farehazone.blogspot.com

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Fareha Rahmat (Bos Besar)

mcm best ja bnyik akk ..

Munna said...

ape la nak di buat tu ehh =)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Munna

ehhe..tk tau lagi lah ..;P.. tgk dok pkiaq ni ...hehe

ir yien 9897 said...

blog zatty mmg dah sangat cantik.. nk upgrade ap lagi..jeles yien taw...huhuhu

baik zaty tlong upgrade kan blog yien..hehehe :)

PinKy MoMMa said...

wah makin cantik la pas ni blog adik ni :)

slmt berpuasa ye dik..menanti kemunculan baru blog kamu hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@ir yien 9897

hehe.. mna da .. mcm serabut ja tgk ni ..:p.. mau ka?..;p

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@PinKy MoMMa

heheh.. mna da sis .. besa2 ja lah ...

selamat berposa akk !>.=)

Etong said...

wahh renovation ni..hehehhe :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Etong

npk gya nya mcm tu lah ..:p

Miss Nadya said...

makin cantik r blog ini nanti..:)

new entry :: Day 04 - A picture of yourself and a family member

anamizu said...

makin pinky la blog comel ni..hehe
salam kenal dr cik ana :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY