Friday, August 12, 2011

Macam Mana Nak Kembalikan Antibodi Yang lemah Kepada Cergas ?



selamat pagi semua ..=)..

rindu nya nak menaip entry setiap jam ni ... tapi terbatas sebab tak berapa nak sihat ..T__________T.. baru 13 hari posa zaty dah mula demam - deman .. adoii .. siksa tau ..badan pun jadi letih - letih , kemarin seharian badan ni mintak di manjakan dengan berbaring saja ,.. apa pun tak boleh nak buat ..tambah pulak semalam hujan .. haa lagi la badan ni terhegeh2 nak manja ...=.=... tapi hari ni zaty dah rasa macam ok sikit ...selsema pun dah hilang ,cuma rasa badan ni suam - suam kuku lagi ... nak pi ambik ubat buku rawatan zaty hilang !.. terpaksa makan ubat adik .. tu pun dah abis zaty telan ubat tu ...

zaty akui memang antibodi zaty lemah sangat -sangat dari sekolah menengah dulu lagi sampai sekarang ni .. zaty pun tak tau nak buat macam mana lagi , vitamin pun zaty ada makan ..*tapi selalu skip .sebab lupa ..:p* macam - macam petua dah zaty ikot .. tapi xada perubahan jugak ... korang kalau ada petua or apa -apa yang boleh kembalikan antibodi seperti kala bagi tau zaty ya ...=)..



notapelempang :- zaty nak ikot family pi salon , ada sapa2 nak join dak ?..;P


3 464 pengomen tegar !:

Ezy Chiaki said...

kalo boleh jgn skip2 mkn vitamin 2..
hehekk..

ZF said...

try bertapa kat air terjun 2 3 ari......huhuhu..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@ZF

sjuk tu zf....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY