Thursday, August 18, 2011

Terharu Dapat Dodoi Diri Itik Kuning !



sudah berapa hari ku menunggu dodoi dari nad ni .. bukan main lama dia nak buat dodoi ..baru hari ni siap... dodoi yang buat aku terharu sangat- sangat sampai keras urat segala dalam badan ni , sunguh terharu ni sebab orang kedua sangup buat dodoi untuk zaty ..:P

comel kan ?.. dia buat khas untuk zaty sorang ja tau .. kau hado ??
mari nak cerita seba sedikit pasal dodoi ni 
latar belakang berasakan :- konon2 di alam planet ,planet sailormon?
kenapa lah zaty tak ada kening erk ?..kompius??mana lesung batu zaty ?..hahha..

thnk nad !.. blogger paling sempoi .!..;)




15 464 pengomen tegar !:

idzanfashila said...

doodle. sume gila doodle. :D

Cik Domo said...

wahh..dapat doodle..bestnyaa :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@idzanfashila

musim dodoi la ni ..:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Domo

heehhe.. klau nak p mnx dkt nad..:P

NadiRah said...

erk..malu jer..buruk benor..kahkahkah~

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@NadiRah

ok pe tu dri tk tau buat kn ..:P

Taufan Bin Ribut said...

mule2 aku ingat kan dodoi tu dodol..rupe2nye doodle..hahaha..

Entri Terkini :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

Entri terdahulu :Kad raya vs Postman

blogtilldrop said...

cantik :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Taufan Bin Ribut


hahaha.. dodoi tu boleh mkn ..;P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@blogtilldrop

tq2..:P

syieda_joy said...

tu la semua doodle...hihihi ^_^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@syieda_joy

hheh.. tau xpa..;P

Sunah Sakura said...

skang da makin banyak dodol2 ni.. ehehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

btol tu sis..;P

Clara said...

skunk nie rmai gilak sme doodle termasuklah CR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY