Tuesday, September 6, 2011

Kemunculan BE Yang Pertama Di Bulan Syawal !



ku gumbira setelah lama menunggu BE muncul ! akhirnya muncul jugak !.. hoooyyeee !.. lagi hepy sebab bulan ni ada lah bulan yang teristimewa buat ku !.. kalau hampa nak tau pasal pa bulan ni istimewa bagi zaty , cari la..:P


terima kasih en nuff ! lepas ni rajin2 lah bagi BE dekat zaty tau ..^.^..

lalalalala:P



10 464 pengomen tegar !:

u.m.i.e said...

BE nie akan kuar bila2 je eyh ? asal xpenah nampak pun kat nuff I yea .. hehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@u.m.i.e

be ni kena tgu pihak nuff y bgi ..:)..pastu kita kena pasang bnner dia tmpat y betol ..:)

NadiRah said...

dh x pkai nuff...be jarang2 dpt..huk3

akuadalahaku.. ^_^ said...

yeay.. dh dpt BE.. hehe ^_^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@NadiRah

taw xpa... tahun ni skli bru dpt ...hahahha

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@akuadalahaku.. ^_^

hek3..:P

Dianaa said...

Diana pun dapat BE time raya ni. Hihi! :D

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Dianaa

suka nya ..^.^

seputihsalju said...

cmna nak dpt BE tu ye dik??

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@seputihsalju

be tu ikot pihak nuff nak bagi ..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY