Saturday, September 17, 2011

Mak Cik ,Pak Cik,Adik Dan Abang


pagi kemarin msa zaty nak pi keja ,macam nak bebai saja time bawak moto tu , dah la dok tengah sakit ,pas tu jalan yang zaty nak kena lalu pi tempat keja banyak sangat lopak sampai tak tau nak laki pi kot mana dah ..


sumber :- goggle

mau tak mau terjun lopak jugak la... dah la aku ni pompuan , kang mandul tak pasai2 ja ari2 dok masuk lopak...gggrrrhhh..!
pastu boleh pulak aunty ni bawak keta macam cilaka .. serius bawak pelan sangat2 , zaty yang bawak moto ni pun boleh laju dari dia .. ingat dok bercinta kot.. tapi dalam keta dia sorang saja... korang yang bawak keta tu pleass la hormat sama dekat penunggan motosikal yang bertayar 2 ni .. hormat sama, jangan hampa pikaq hampa besar boleh buat suka hati ja.. risiko tau dak orang yang bawak moto ni , macam2 boleh jadi ..jangan la nak belok kiri ka kanan ka , tak bagi signal , kompom zaty maki punya , mau tak nya kita terkejut , kona ikot dan ja ...ingat dia sorang yang bayar cukai jalan tu ... =..=. pantang betoi la kalau orang bawak keta lok laq ni .. kang belah jugak ... buat macam moto zaty ni kuat la sangat , dah la naik siput sedut ja... huk4..

pesanan penaja :- sila pandu cermat ingat lah orang yang tersayang sedang menunggu di rumah anda .:)..pada yang dok bawak lok laq tu sayangi diri orang lain , jangan kerana sikap anda orang lain jadi mangsa ..:)



14 464 pengomen tegar !:

shiema sufian said...

pandu cermat jiwa selamat :D

Asyikin said...

haha, nasib baik dah pernah berpengalaman menjadi pemandu dan penunggang motosikal, so dah faham perasaan kedua-duanya. hihi

EYFAalias said...

wahhh! rempit ni! hehehee. Enjin moto eyfa selalu termati sbb langgar lobang. grrr...

JIJI YU said...

kot2 jatuh peranakan

syieda_joy said...

hihihi..sabaq nah? depa bawak loklaq zaty jgn maqah..biaq kat depa.. kena batang hidung depa baqu depa tau.. ^_^

Liza Razak said...

betul tuh...kdg2 hangin je dgn orang bwk kereta tak tentu hala ni

zulhilmi.tempoyak said...

tima kaseh awk sbb membela penunggang moto mcm sy ni...

;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@shiema sufian

btoi tu ..tpi depa pndu ikot sdap rsa ja ..=..=

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Asyikin

sma la kita ..6.^

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@EYFAalias

er... tk rmpit sngt ..;P... HAHA..

aisyeh... apasal jdi mcm tu ?

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@JIJI YU

ya kot..HAHHA

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@syieda_joy

dok sbaq jgk.. tpi mulot ni otomatik kta ...:P

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Liza Razak

tau xpa.. grm sngt !

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@zulhilmi.tempoyak

sma2... zaty pun tunggng moto jugak .. tu y hngin ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY