Monday, September 12, 2011

Mangsa Banjir Di Perlis Meningkat Kepada 300 Orang


tompang lalu .. zaty nak jadi pemberita jap na.. cer tengok berita terbaru pasal banjir di perlis , jiran negeri cek ni .. harap2 tak melarat la sampai ke kedah .. kalau dakat  pekan jitra banjir nanti kedai yang dekat pekan jitra tu akan lelong kain sut yang murah2 .. HEHE...


KANGAR: Keadaan banjir di Perlis bertambah buruk dengan jumlah penduduk yang dipindahkan meningkat kepada lebih 300 orang daripada lebih 90 buah keluarga berbanding 100 orang pada Ahad.
Jurucakap Bilik Gerakan Banjir Perlis berkata mereka ditempatkan di 10 pusat pemindahan banjir iaitu lima di kawasan Padang Besar, tiga di Kangar dan dua di Arau. Sementara itu, dua buah sekolah ditutup hari ini akibat banjir iaitu Sekolah Kebangsaan Padang Melangit dan Sekolah Kebangsaan Tengku Budriah.

nak tau lebih lanjut klik mStar online 

semoga tak da kecelakaan yang boleh meragutkan nyawa berlaku lah ..simpati sangat2.. mujurlah banjir lepas raya , kalau time raya, sedih nya ...




4 464 pengomen tegar !:

Add Remove Block said...

Moga tiada kemalangan jiwa dan moga mangsa tabah menghadapinya dan moga juga tiada sesiapa mengambil kesempatan ke atas peristiwa ini ...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Add Remove Block

amin...

Ezad Skytech said...

semoga semua selamat la kan...amin :)

mas saari said...

kesian mereka kan? dahlah masih dalam bulan Syawal...huhuhuhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY