Friday, September 9, 2011

Mood Kelaut





sejak 2 menjak ni , mood nk berblogging makin malas .. nak buat entry pun malas, kira semua malas lah ... ada sebab tertentu yang buat zaty jadi macam ni , semangat pun dah tak ada , kembalikan lah semnagat untuk ku ..:(.. serius down sangat2 ..;(..ke[ala serabut memikirkan hal yang penting ,sampai makan minum terabai ..

"ya allah , kuatkan lah imanku , dan berikan lah hamba mu pertunjuk yang betol untuk meneruskan sisa hidupku ini ... hanya padamu aku meminta dan bermohon ..amin .."

dah rasa macam putus asa n tak berguna lagi ...T____________T..



6 464 pengomen tegar !:

Nadzirah K. said...

jangan la macam ni :)
semangat...hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nadzirah K.

:)... i try ..

NadiRah said...

aip!! semangat2...huhu

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@NadiRah

huk3..;(

Ezad Skytech said...

la..kenapa ni zaty..?
semangat2 ye..hee~

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Ezad Skytech

tgh kacau bilau skrg ni .. mood terumbang ambing , entry merapu bnyak ... hope hampa abiskan lah entry y tk paham tu ..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY