Sunday, September 11, 2011

Nuffnang Asyik Merajuk saja



dah 2 3 hari En Nuff laki ke2 zaty merajuk .. masuk ni kali ke 2 kena tarik balik status ..benci tau !.. apasal syg ..i tak curuang ngn u pun ... grrrhh... ka u nak men2 ngn i sygku nuff... tak caya tengok la en nuff dah tarik balik status ku ,sekarang dah menjadi janda...=..=


sakit hati rasa nya .. kembalikan lah statusku wahai en nuff...i dah hatar tiket kat u dah ... grrhhh... bla nk bagi balik status ni ....T____________T


p/s :- abai kn typo dalam entry ni ..malas dah nak tukaq...=..=


11 464 pengomen tegar !:

JIJI YU said...

wahah padan muka

Paris Hilton (M) said...

alahai sbb ape sbnarnye ye...janda hawt!!fewitt

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@JIJI YU

wawawawawwaaw.... TOUCHING ...T________T

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Paris Hilton (M)

wit3..:P

entah la.. merajuk sllu nuff ni ..grrhh

cik violet said...

huuu..nuff makin kurg mesra alam skg..huhu

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@cik violet

kang curang .. nak majuk lagi ... grrr.. tk suka tau ...

mizzkechique said...

xpakai nuff dh..hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mizzkechique

skrg dh brapa duit sis ngn adv?.. dlu zaty da pkai jgk...huhu

Sunah Sakura said...

owh,...pelik..awat dia tarik status tu ek..bukan ada kongsi ngan advertlets pun..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Sunah Sakura

2 lah ... zaty pun heran jugak...

aimie amalina said...

hayooooo
cian dieee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY