Saturday, September 24, 2011

Selamat Hari Lahir



Syukran , hari ni genap lah sudah umurku yang ke _ _ pikiaq lah sendiri ya ..:P..tak sangak tahun ni boleh lagi sambut hari yang bermakna ni , jauh dari en bf , abah pulak kena p outstation so tak sambut lah besday zaty ni .. lagi pun zaty kerja , so abaikan lah hari ni .. macam2 hari biasa saja , tapi dapat wish dari en bf , abah n mama .. adik zaty tak wish pun ..sob3... sedih kan ..

gambar cilok dari secrect recipe ja ... 

zaty tak suka makan kek2 ni ... so tak yah beli lah ..bajet duit , boleh guna kat lain ..:P.. hope bila umur dah meningkat ni boleh la beli apa yang mampu .. nak kawin boleh tak ?..:D.. HEHE..rasa tersentap sat sebab en bf nk pi tengok bola , tadi janji nak cakap , tapi pi tengok bola.. sedih kan ..:),,, sabar ja lah ... HEHE.. tiap2 tahun macam ni lah .. sambut sorang2 ..:D..

malas nak taip lagi ... tersentap ..grrhh..!

p/s;- entry tergantung lagi ..:D




12 464 pengomen tegar !:

Nani said...

ur birthday? Happy Birthday yer.. Semoga dipanjangkan umur..Dan dimurahkan rezeki

Eera Shera said...

ALLAH slmt kan kamu..ALLAH slmt kan kamu..ALLAH slmtkan zaty..ALLAH slmt kan kamu..

cedap tak sore kite?hehe...

mas saari said...

happy birthday zaty!
moga panjang umur dan murah rezeki..

redzwanie redzmann said...

oloh cian adik x wish...
xpe cik wanie wish..tp lmbt la ckit..
hehehe..hepy belated bufday dear..:)

Alya Esprézzo™ said...

haii awekk santekk! hahahaha blog awk terpilihh.. :P

efa nur said...

salam ziarah dari efa nur :)


http://efagurlz.blogspot.com/2011/09/segmen-santai-ben-ashaari.html:)

efa nur said...

happy belated birthday sygg :)

Arm'z said...

Datang dari segmen Abg.Ben..http://armzstory.blogspot.com/2011/09/segmen-terjah-hari-ini.html

Zana said...

hehe dah wish ken XD cian akak sambut sorng2 , jom smbut skali . hehe :p

Kasyah & Khalis ~ Never Ending Story said...

epi belated adik..moga segala impian tercapai. jalan2 cari kawan ;p

zieyzain said...

wahh,..hepy befday yah. GBU okehh =)

NasZ said...

hepi belated birthday.

MOHD NASER.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY