Tuesday, September 6, 2011

Tamat SudaH Segmen Jom Teka



alhamdullilah selesai sudah segmen terpendek yang zaty buat ni ..:).. zaty buat suka2 saja sebenarnya .. tapi ada hadiah tau .. hadiah nya zaty akan masukan pemenang dalam bloglist september , macam zaty bagi tau dalam entry ni ..

mesti hampa nak tau ada apa dalam beg ni kan ?


jom tengok dekat bawah lagi ..:P

-
-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-


benda ni lah yang ada dalam beg tu ..:P..

nak tau sapa y teka paling awal n tepat ?

tempat pertama :-


tempat kedua  :-


tempat ketiga :-



anda zaty sudah masukan dalam bloglist september zaty ..:).. cer tengok ... ada tak ?

tak ada ?.. sat zaty baru nak buh .. hehehe..try refresh sekali lagi tengok kot2 ada.. haa.. adakan .. sori ya lambat bagi tau .. teraliq edit gambaq ..:P

semua ada 6 orang y join ..:).. terima kasih sebab sudi join segmen mengejut ni ..:P




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY