Monday, September 5, 2011

Walaupun Sakit Ku Tetap SENYUM



tak sangka hari ni dapat sakit kali ke dua ..:(. ya allah teruk nya rasa , seharian muka pucat dah macam juon dah ..


terok sangat rasa , patot lah 2 hari lepas ak demam2 + sakit badan macam orang tua lagi , rupa nya ada sebab.. pagi tadi tengok2 period !.. arh !...


bangun tido kira ok lah lagi ..tapi lepas ja pukul 2 tadi mula dah rasa macam nak putus urat pinggang ni .. hanya tuhan saja lah yang tau macam mana sakit ni .. sehari muka ak pucat ..makan pun tak lalu dari kemarin lagi ..catat sejarah kot ak tak makan seharian ..=..=

puas ku guling sana sini di atas katil semata2 nak bagi hilang sakit ja .. 

couch_pain

dekat sejam lebih tak layan perasan sakit ni , tapi tak hilang2 jugak !.. maka ku ambik keputusan bangun update blog ..^.^..dengan harap boleh hilang sakit ni .. en BF suka kata aku ni lasak .. memang lasak pun..:P.. mau tak dapat sakit lebih... grrhhh !!.. 

en BF ! mai lah umah ni , kalau en BF ada depan mata kompom ilang sakit ni ...:)


4 464 pengomen tegar !:

msredcheesecake said...

period pain ke? da try tuam ngan air suam dalam botol...

Nabila Huda said...

tuam air suam dekat bawah perut. mesti akan hilang. try lar

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@msredcheesecake

a'ah .. trok sngt dh ni ...

tq .. nk try lh.. hope ok ..;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Nabila Huda

tq dear... zaty nk try lh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY