Monday, October 3, 2011

Kaki Bengkak + Mulut Bengkak


sejak masuk bulan baru ni , zaty mula dapat sakit , masa dapat sakit ni abah tak ada dekat rumah so nak pi klinik pun tak boleh makan ja ubat yang ada ..;(.. tapi hari ni abah dah ada dekat rumah ,petang ni baru nak pi klinik , mula2 kaki bengkak sebab apa pun tak tau , tiba2 bengkak semacam ,nak jalan tak boleh .adik zaty kata "kaki kak dah macam kaki orang mengandung sudah ".. napak ketara sangat bengkak tu ..;(.. terpaksa la urut sendiri atas bantuan mama ,pas mama urut tu dah boleh jalan sikit2 , kalau tak urut pakai tak boleh jalan la sebab sakit sangat ... sekarang dah ok sikit setetlah 2 hari + hari ni bengkak dah kurang ,tapiiiii.... bangun tido tak ssat dapat sakit lagi 1 ..T_____________T..
bibir mulut bengkak !.. ya allah . kenapa jadi macam ni dekat hamba mu ni ... dah macam kena sengat dengan tebuan dah bibir ni , tebal semacam ja ..dalam mulut zaty jadi ulser tak kan sampai boleh bengkak bibir ni ?.. efect kah ?..hari ni zaty cuit , nak rest banyak2 .. sebab tak mau sakit2 dah , sebab ada orang dah jemu bila zaty sakit ni ,skit2 sakit .... nak buat macam mana bukan zaty yang mintak , kuasa ALLAH ...

hampa doakan zaty sihat selalu ok ..;)



7 464 pengomen tegar !:

Cik Ice said...

Moga cepat sembuh ye.. :)

mas saari said...

alalala...siannya dia!
moga cepat sembuh ye, rajin makan ubat tau..

Raisya Haris said...

kesiannya kak zaty~ ): banyakkan berehat yaa kak, ujian Maha Kuasa tue.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Cik Ice

amin ..;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@mas saari

ok sis !..;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

tu lah .. mcm2 jdi awal bln ni ..sbar je lah ...redha saja lah ..;)

c genk bah ne said...

genk doakan semoga izzati cepat sembuh ^^

genk tag izzaty

http://genkcorner.blogspot.com/2011/10/contest-header-menarik.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY