Thursday, December 1, 2011

Sudahkan Anda Mendaftar Sebagai Pemilih ?


Dah lama tak buat entry ... asyik tk dak masa ja .. asal blik dari kerja tidoq, bangun tidoq p keja .. xsat ngn perasaan hampa duit gaji tak masuk g, search je lah cara2 nak daftar SPR mcm na .. tengok2 kt sini ada ada cara2 nk daftar ...

tak tau la pulak umor #duapoluohsatu dah boleh daftar .. alahai .. mcm tua ja rasa...=..=
pastu dah tau boleh daftar pulun pi tya mama n abah ,nak daftar dekat mana ?..tapi atk mau daftar dekat ngn tempat tinggal baru ni .. nak daftar dekat tempat lama.. sebab t boleh balik umah lama ... HEHE..so skrg ni mula lah kalot nak daftar ... 

sapa2 y blom mendaftar , cepat2 lah daftar.. nak tau daftar dekat mana kena tengok sini dulu la ..kang terjah tempat lain tak tau la...


4 464 pengomen tegar !:

Mohd Zakwan said...

zakwan baru tingkatan 4..masih tak cukup umur untuk mendaftar sebagai pengundi..hoho
Blog Mohd Zakwan :)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Mohd Zakwan

bersabar lah ... HEHEH

Raisya Haris said...

Tak mahu daftar, boleh dak? Haha. Joke je, umur syasya masih 14, budak kecik tak boleh main politik.

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@Raisya Haris

hehehe...
wa... muda lgi ...;P

akk just ska2 ja ... pda hal tk mnx dlm plitik ni .. HAHA.. cma nk bg semak ja ..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY