Wednesday, June 6, 2012

Andai Ku Bercinta Lagi



selamat malam semua ...
spa da tgk cita ameera tidi kt tb 3 ?.. best kan .. tp y lgi best lagu dlm cita tu ... tersentuh ulam jantung kalau dengaq lagu ni ...;( ..video klip dia pun best g.. ada mkna dlm vid ni ...

5 perkara selepas saya pergi 

1 . nyanyikan lagu kegemaran saya
2. menaiki bot di tasik 
3. bacakan novel kesukaan saya 
4. tinggalkan bunga mawar di tempat kita berjumpa 
5. sedekahkanlah AL-FATIHAH untuk saya 


 so sad lh !...


jom layan vid ni 





p/s:- mojo ensem lah bila dia ikat rambot ..auuwww.. muka sejemput ja bla ikat rambot...^.^

5 464 pengomen tegar !:

ros_reeza said...

Salam perkenalan :)

Lagu tu memang tacing abis...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@ros_reeza

slm p'knalan utk awak jgak !..;)

taw xpa dear..

MyMy said...

hi izzaty :)
still remember me?

Best Business Brands said...

Andai ku Tahu by Ungu Cord by kichung@plasa.com Thanks buat Netzerospace yang udah tobat duluan :D Intro : D D G Andai ku ...

Neiaa said...

tgk ceta tu,..best!

p/s: nak jemput awk join contest saya

http://neiaa90.blogspot.com/2012/07/contest-my-beloved-follower.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY