Friday, August 17, 2012

Kek Dam Siap Untuk Di Makan !



fuuhh! .. baru siap mengulung kek dam ni .. nasib bek cuaca mendung , tak la terliur sangat tengok kek ni ..
klu time panas komfom tergugat iman .. dok bau pun errrrr...perot pun mula la ngada2 nak bunyi ...=..=

Nak buat dia kena la bersabar , sebab makan masa 1 hari 1 malam .. tapi zaty wat 2 hari baru siap... mau xsiap smpai 2 hari ,time malam merayap p uptown bebagai .. tapi berjaya siapkan pagi tadi jugak !..ini lah hasil nya ..^.^



semua da 6 bekas .. 1 utk adik nk bg kt cik abg dia .. 1 lagi akak dia punya ..^.^ . y selebihnya untuk sanak saudara di kampung halaman ... walaweyyy...jom tengok lebih jelas lagi kat bawah ni 


orang yang dok wat entry ni pun dah terliur dah ....


masa untuk bersiap2 nak p bazar lak ni ..^.^

3 464 pengomen tegar !:

PinKy MoMMa said...

slmt ari raya dik..rajinnyer! pandai buat kek naa..

ok dah boleh kawin hehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

@PinKy MoMMa

errr.. awal lg la sis..:P

Ezy Chiaki said...

kite tgok pon terliur gak..
hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY