Friday, September 7, 2012

Assalamualaikum Free.



bosan! bosan ! ..ceh mcm tak dak qeja ja dok cakap lagu ni .. mak cek baca naya ja kena , padahal qeja bertimbun-II kat dapoq ..:P.. tapi zaty luangkan masa nak buat ASSALAMUALAIKUM ni free sebab zaty cek dekat keyword ada yang dok seacrh ..so apa salahnya zaty wat sikit .. xda makan modai pun ..:P






ada empat jenis semua ... so boleh la pilih nak yang mana 1 .. nanti kalau ada yang ambik tu just gtaw zaty ja .. tak pun picit sini ...*bajet macam orang nak ambik ja .pieww *




4 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY