Friday, September 14, 2012

Gangam Style ?. Ganyang Style



heran sunguh la bagi yang fanatik sangat kat gangam style apa ke bala tak tau la... best kat mana sangat tu cer habaq mai sat ... yang aku tengok macam unsur lucah ada la..aish... rosak-II kalau budak-II tengok ni ...nak tau kat mana yang lucah nya ?.. nah tengok dan nilaikan sendiri ..



*puiiii !.. lucah doh....*




astaga ... yang ni yang hampa ok bangga-II kan ... sampai belajaq tarian ni ... ish-II... sikit tak best pun .!. bek layan lagu muara hati lagi baguih dari dok layan lagu ganyang gangam ni .. ..



0 464 pengomen tegar !:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright@IZZATY HEDRY